Reklamace
- ZÁRUKA
Na zboží se vztahuje standardní záruka 2 roky.
- ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY BEZ UVEDENÍ DŮVODU
Nástroj můžete do 14 dní od zakoupení vrátit bez uvedení důvodu a zaslat ho na vlastní náklady na níže uvedenou adresu s průvodním dopisem o vrácení. Toto se nevztahuje se na nástroje vyrobené na zakázku a individuální objednávku, ani v případě že kupující kupuje na IČO a DIČ.
- POŠKOZENÍ PŘI PŘEPRAVĚ
Máte právo nepřevzít poškozený balík od přepravní společnosti. Pokud jej převezmete a nástroje jsou poškozené, je dobré pořídit fotodokumentaci poškozeného balení i nástrojů a poslat nám ji do 48 hodin od převzetí balíku.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ V RÁMCI REKLAMACE
Zboží připravte a bezpečně zabalte.
Přiložte reklamační protokol nebo průvodní dopis s popisem závady, požadavkem na způsob vyřízení reklamace a kopií nákupního dokladu a též vaši zpětnou adresou, případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz ( u zahraničních objednávek IBAN a SWIFT kód).
Reklamované zboží předejte přepravní společnosti nebo na výdejní místo Zásilkovny - po domluvě s prodejcem nebo odešlete na adresu:
LÉČIVÉ NÁSTROJE
V Aleji 2063/42
466 01 Jablonec nad Nisou 1
tel. 774 600 506
Zboží musí být vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství, mechanicky nepoškozené. V případě poškození zboží v důsledku špatného balení, nese zodpovědnost kupující a toto bude zohledněno při vyřizování reklamace (odečtení adekvátní částky odpovídající poškození zboží). Kupující nenese zodpovědnost za vady způsobené dopravcem (viditelně poškozený vnější obal).
Závada nesmí být způsobena nesprávným použitím, poškozením nástroje nebo pádem, či poškozením jinými vlivy, kterým se nesmí nástroj vystavovat. Pokud zjistíme tyto okolnosti, budete informováni a po vašem písemném souhlasu s opravou bude nástroj na vaše náklady opraven ve stanovené lhůtě. Jestliže budete chtít nástroj zaslat zpět, uhradíte poštovné za toto odeslání ve formě dobírky.
Reklamaci řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle do 30 dnů.